Popis
Hráči se snaží zajistit smažené červy pro svá kuřata, aby nedostala hlad. Občas si můžete „“vypomoct““ i u svých protihráčů.
Je to rychlá jednoduchá hra založená na hodu kostkou, takže se hodí na večírek i pro děti.
Originální název:
Pickomino
Rok vydání:
2005
Počet hráčů:
2 až 7
Věk:
Hra je určena pro dospělé hráče a pro rodiny s dětmi od 8 let.
Doba hraní:
Krátká hra do 20 minut
Doporučení rodiny:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.
Doporučení hráče:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.
Hráči se snaží zajistit smažené červy pro svá kuřata, aby nedostala hlad. Občas si můžete „“vypomoct““ i u svých protihráčů.
Je to rychlá jednoduchá hra založená na hodu kostkou, takže se hodí na večírek i pro děti.
Míra náhody | |
---|---|
Počet hráčů | |
Věk hráčů | |
Doba hraní | |
Počeštění | |
Rok vydání | |
Míra interakce | |
Míra složitosti | |
Míra humoru | |
Doporučení rodiny | |
Doporučení hráče | |
Výrobci | |
Autoři |
Pro přidávání recenzí se musíte nejdříve přihlásit.
cinan –
Jedna z nejlepší kostkovek od Knizii, naprosto univerzální pro celou rodinu
Luc44 –
Hra s kostkou, a to rovnou s osmi! Není to ale kostka obyčejná, je to kostka červivá, ehm, tedy místo šestky má červíka, který platí za pět (asi aby se to dobře počítalo :-). Na hracím stole jsou vyloženy „“domino““ kostky (=dkostka) vždy s číslem (od 21 do 36) a k tomu je na nich symbol od jednoho do čtyř červů (čím vyšší číslo – tím více červů). Hráč (2-7) hodí kostkami a dávají stranou v každém hodu jedno číslo (všechny kostky s tímto číslem). Vyřazené číslo už nesmějí po dalších hodech použít. Cílem je naházet cifru mezi 21 a 36, za což si bere dkostku příslušné nebo jakékoliv nižší hodnoty. (např. hodí 5-5-5-4-3-2-č-č, vyřadí 3×5, další hod s pěti kostkami 5-5-3-3-1, už nemůže vyřazovat pětky, takže dá 1, mezisoučet 16 a hází se čtyřmi atd. Pozor! Pokud nehodí aspoň jednoho červa, má smůlu, nebere nic a naopak odevzdáva (pokud má) poslední získanou dkostku zpět na stůl.) Hráči se střídají a kromě ze stolu si mohou dkostky i navzájem krást :-), přitom ale musí hodit přesnou! hodnotu kradené dkostky. Pokud hráč nenahází dostečnou hodnotu (a děje se to často 🙂 přihází o dkostku – ta jde zpět na stůl. Vždy, když se vrací kostka na stůl nejvyšší hodnota se obrací lícem dolu a je vyřazena. Kdo má na konci při sčítání nejvíce červů pro svoje slípky, vyhrál.
Je to zábavné, na bsw s geniálními zvuky, interakce s protihráčem, riskování, vše co si hráč může u hry v kostky přát 🙂
Yuri –