Popis
Hlavolamová hra z řady SMART games. Neztraťte se v pohyblivém labyrintu! V bludišti chodeb tajemného chrámu stěny neustále mění místa. Jeden chybný krok a skončíte jako krmení pro krokodýly. Jen velice chytrý dobrodruh dokáže z tohoto prokletého labyrintu vyjít bez úhony. Zvládnete to?
mulgrew –
Je to v podstate klasický posouvací mechanismus,ale vtipně doplněný o pohyb figurky,která se může zastavit pouze na místech k tomu určených.
myslím,že patří k náročnějším hlavolamům
+ řešení uloh je udělané pomocí symbolů,takže není uplně na očích
+ kvalita zpracování
+ základní obtížnost zvládnou i mladší děti
Pamir –
Nejmocnější poklad světa je již tři tisíciletí nezvěstný. Nyní se však schyluje k odhalení…. Francis se noří do bludiště dávných kultů, zapomenutých záhad a zmizelých civilizací. Vynese Francis ztracený poklad přes všechny nástrahy ven z bludiště dřív než mu zhasne louč?
Principem hlavolamu je posouvání jednotlivých dílků tak, aby se „Francis“ dostal z labyrintu ven. Při tom na něj číhá nebezpečí v podobě krokodýla. Na začátku řešní hlavolamu, je třeba poskládat jednotlivé dílky labyrintu podle zadání v úkolové knížce. Jednotlivé dílky jsou pro přehlednost označeny jednoduchými symboly. Celkem je zde 48 zadání ve čtyřech úrovních obtížnosti. Aby to nebylo zas tak jednoduché, mají dílky dva výškové rozdíly. Ty se dají propojit pouze schody. Pro rozpoznatelnost výškového rozdílu je tu barevné rozlišení v podobě zelené a pískové barvy.
Několik pravidel pro pohyb „Francisem“. Pohyb mezi výškovými rozdíly jde pouze po schodech. Nesmí se skákat ze schodů. Při posouvání dílků musí stát „Francis“ vždy na dílku s otvorem. Dále nesmí přejít přes krokodýla. A samozřejmě dílky se v průběhu řešení nevytahují ven a nenatáčejí…
Pokud se Vám i přes všechny tyto nástrahy podařilo vyjít z bludiště ven, může vás hřát pocit, že jste nezabloudily, nesežral Vás krokodýl a k tomu všemu si nesete sebou vak plný pokladu.