AKTUALIZOVÁNO O VÝSLEDKY Soutěžit o nové vydání legendární fantasy hry Talisman můžete do 4. srpna 2020. Můžete ji vyhrát, když odpovíte na tři jednoduché soutěžní otázky prostřednictvím soutěžního formuláře, budete fanoušky portálu Hrajeme.cz na Facebooku nebo registrovaným uživatelem Hrajeme.cz a když odpovíte na anketní otázku v komentáři na Facebooku nebo zde pod článkem na Hrajeme.cz. Viz podmínky soutěže níže.
Talisman vyšel již ve čtyřech edicích. Nové vydání, které přinesly REXhry je podle revidované 4. edice. Je to dobrodružná fantasy hra, ve které každý hráč prochází se svou postavou světem Talismanu a snaží se získat Korunu moci. Postavu postupně vylepšuje, vybavuje předměty a zbraněmi, aby obstála v boji i při překonávání různých nebezpečí. V této jednoduché RPG hře má velký vliv náhoda v podobě kostky a karet.
Termín soutěže: 22. července–4. srpna 2020 (soutěž byla ukončena)
Soutěž již skončila. Ze všech došlých správných odpovědí na soutěžní otázky jsme vítěze vylosovali pomocí generátoru náhodných čísel.
Hru Talisman: Dobrodružství meče a magie (4. ed.), kterou do soutěže věnovaly REXhry, získal Filip Ř. z Uherského Hradiště.
Vítězi gratulujeme!
Soutěžní otázky:
- V jakém roce vyšla první edice hry Talisman?
- Jak se jmenuje nové rozšíření hry Talisman, které REXhry vydaly současně s novou edicí hry?
- Jmenujte tři hry, které REXhry ještě pro tento rok chystají?
- Anketa: Jak je pro vás rozhodující téma, abyste si hru chtěli zahrát? Která témata rozhodně nevyhledáváte? (Odpovězte v komentáři pod článkem nebo na Facebooku.)
(Správné odpovědi najdete níže.)
Své odpovědi pošlete prostřednictvím tohoto formuláře.
Podmínky soutěže
Do slosování budete zařazeni při splnění následujících podmínek:
1. Odpovědět správně na tři otázky prostřednictvím soutěžního formuláře. A to pouze jednou. Odpověď musí dále obsahovat: jméno a příjmení soutěžícího, název obce, e-mail a také odkaz vašeho profilu na Facebooku či uživatelské jméno na Hrajeme.cz.
2. Odpovědět na anketní otázku pod tímto článkem nebo na Facebooku (u příspěvku s vyhlášením soutěže).
3. Být fanouškem portálu Hrajeme.cz na Facebooku (To se mi líbí) či být registrovaným uživatelem Hrajeme.cz.
Výhru do soutěže věnují REXhry.
Odpovědi na soutěžní otázky:
- 1983.
- Talisman: Ledový chlad.
- Například: Near and Far, Městečko na dlani, Harry Potter: Boj o Bradavice, Břink! Ve vesmíru!, Břink: Potopené poklady, Divukraj: Perlava.
52 komentáře
Ne, téma rozhodující není. Ani nejsou žádná, která bych nevyhledával.
Jsou hry, které mě nalákaly jen svým tématem (např. Zeměplocha), ale v drtivé většině není téma hry to rozhodující. To znamená, že ani není žádné, kterému bych se stoprocentně vyhýbal.
Téma je pre mňa jeden z rozhodujucich faktorov – velmi ma bavia fantasy hry alebo hry s western nametom. Medzi moje menej oblubene patria napriklad hry abstraktné alebo také, ktore mechanizmami vobec nie su spojene s temou.
Tema hry me nejak nevadi,ale hraju rad karetni a deskove hry kde se daji budovat hrdinove nebo svoje balicky karet..:-¨)Muzu i kooperativni hry..
Na tématu nezáleží, rozhodující je herní mechanismus a zpracování hry. Proto se žádnému z témat nevyhýbám.
Téma pro mě není důležité, i když v poslední době jsem se kvůli synovi více zabýval hrami s vesmírnou tématikou. Spíše se při vyhledávání soustředím na autora hry a typ hry.
Mám rád Fantasy světy typu DnD. Ale velké Euro 4d typu TI nebo Eclipse nepohrdnu.
Téma hry mě při výběru ovlivňuje, moc nemusím piráty a western.. Preferuji sci-fi a fantasy. Ale ve finále rozhoduje samotná kvalita hry, např Bang! hraju moc rád 🙂
Ak si prezriem moju zbierku hier, zistujem ze tema nie je az tak dolezita. Neviem totiz najst spolocne rysy u Pad nebes, Pax rennesaince, Studena valka ci Caverna 😀
Témata jsou někdy silnější než herní mechanismy a recenze, mám rád adaptace ať už knížek (třeba Robinson, serie Lovecraftovskych adaptaci – Eldritch horror, Temné znamení …) nebo i herní adaptace do deskového prostředí – Fallout, Doom…
nemám rád takové ty příliš lidové témata která narážejí na politickou situaci, a takové ty rádoby vtipné „párty hry“ 9 z 10 deskovek v supermarketu
Téma pro mě je poměrně stěžejní, tematicky blízké hry mě většinou osloví, stejně tak hry, kde téma úplně nemusím (scifi např.) mě hned úplně nezaujmou, nicméně pokud je to vyváženo jinými výraznými klady (kvalitní zpracování, promyšlené a vyvážené mechanismy), tak ani pro mě ne zcela zajímavé téma není překážkou si hru zahrát či dokonce pořídit
Téma hry je pro mě při rozhodování dost důležité. Mám rád hry, které jsou zaměřeny na zeměpis a cestování. Nevadí mi ani vědomostní a párty hry. Nemusím abstraktní hry.
Téma hry pro mě není úplně směrodatné, hlavní je, aby mě a moje spoluhráče bavily herní mechanismy a principy. Zatím se žádnému tématu vyloženě nevyhýbám.
Téma pro mě není rozhodující při výběru hry, ale je podpůrným prvkem. Pokud je téma sci-fi, nebo fantasy jsem hře lépe nakloněn.
Téma není největší prioritou, důležité je provedení a styl hry. Když bych měla zvolit téma, tak asi fantasy.
Téma určitě není priritou, důležitější je koncept, zpracování a mechanismy hry.
Tema hry je jednou z najpodstatnejsich veci pri vybere hry. Preferujem fantasy a sci-fi, nevyhladavam historicke hry.
Téma hry u mě nehraje velikou roli, důležitější jsou pro mě mechanismy hry. Pokud bych měl jedno téma vypíchnout, kterému moc neholduji, tak jsou to abstraktní témata.
téma je pro mě důležité, nevyhledávám témata hororová, válečná a katastrofická.
Určitě není téma to nejdůležitějí při výběru her, rozhodně ale dobré téma může hodně ovlivnit to, že si ho koupím. Úplně se vyhýbám hrám s hororovou, obzvláště zombie tématikou.
Téma je docela důležitým faktorem. Hra s dobrým tématem a pěknou grafikou zaujme snáze a rychleji. Nevyhledávám hry s tématem scifi a historické, ale pokud bude hra dobrá, šanci určitě dostane.
Téma je fajn, rozhoduju se podle něj tak ze 60 % a je pravda, že když je téma vesmír, tak je to u mě jasná volba. Nevyhledávám superhrdiny, ale vyloženě se jim nebráním 🙂
Téma zpravidla není rozhodující, i když výhodou je fantasy, historie, příroda, postapo. Témata, která ale rozhodně nevyhledávám, a hra mě musí zaujmout jinak, jsou především steampunk, Čína, Japonsko, apod.
Téma deskové hry není pro mě rozhodující.Jen plus je zasazení do fantasy,ale není to podmínkou.
Téma u mě nemá příliš velkou váhu, ale je skvělý, když mechaniky a téma hry k sobě sedí. Když už bych se měl rozhodovat pouze na základě tématu, tak rozhodně mě nelákají sportovní hry (kromě automobilových závodních her), sport se má dělat aktivně a ne u stolu. A i zombie téma mě napoprvé nepřitáhne. Zato fantasy, sci-fi, dobrodružné či civilizační hry mě zaujmou na první pohled a pak teprve zjišťuji, jestli stojí za to.
Téma pro mě není rozhodující. Ráda si zahraji i abstraktní hry. Nemusím hry na téma Zombi
Pokud mě má zaujmout titulek, nebo se chci poohlédnout po nové hře, vyhrává žánr scifi (vesmír či post-apo), dále pak fantasy, ale jelikož mám dvě malé děti, tak mě zaujmou i „zvířátkové“ hry, hlavně pokud mají pěkné grafické zpracování a dobrou mechaniku. V rámci párty her jsou to pak hry se slovy, či vědomostní. Z témat (žánrů), které nevyhledávám, bych určitě vybral sportovní hry. Ty mě ve světě stolních her moc neoslovují.
Téma hry pro mě není prioritní. Musí být však namícháno v dobré kombinaci s mechanikou hry. Když už si pořídím hru podle tématu, tak s takovým tématem, které ještě ve sbírce nemám.
Nemám téma, které bych upřednostňoval, téma hry mě prostě musí zaujmout. Úplně nevyhledávám hororové hry.
Vyhledávám rozhodně tématické hry. Často hraji příběhové hry. Nemusím rozhodně abstraktní hry a euro hry.
Téma je rozhodující, abych hru chtěl hrát. Nevyhledávám historická témata.
Téma je pre mňa veľmi dôležitá, hlavne v dnešnej záplave hier. Nevyhľadávam abstraktné a euro hry.
Velmi a to i u Euro her. Dnes je těch her tolik, že je možnost si najít hru s chtěnými mechanikami, a pak najít téma, co se líbí. Nemám rád generická fantasy, scifi. Úspěch naopak má často zvířecí tématika.
Co se týče tématu, tak to u mě velkou roli nehraje. Důležité jsou pro mě herní mechanismy.
Jej důležité, hru se zabíjením zombie bych si asi jen tak nezahrála. Vyhovují mi hry se zvířecí tématikou.
Téma je pro mě stále důležitější. Obecně se snažím vyhýbat sci-fi a generickému fantasy. Reálnéjší témata, ať už historická nebo přírodní jsou mi bližší. Hodně opatrný jsem u licencovaných her, kde se často stává, že se snaží autoři akorát vyždímat na značce.
Hra se mi většinou musí tematicky líbit, aby mě bavila, jinak nemám chuť ji hrát, přestože má třeba zajímavé mechanismy. Nevyhledávám zombie hry a vůbec mě nebaví téma přístavů.
Téma pro mě není rozhodující, hledím vždy na hratelnost, nápad a zpracování. Vyhýbám se hrám, jejichž téma se točí kolem počítačových her nebo filmů.
Téma je u mě méně důležité, víc hledím na koncept, zábavnost a srozumitelnost hry, většinou až přihraní se teprve ukáže, jestli mi dané téma vůbec sedne nebo ne. Jsou výjimky, třeba u značky Fallout nebo hrách o čajích mě vždy naláká ono téma, ale jinak je většinou druhořadé. Téma, co mě většinou nezaujme, jsou hry ze světových válek.
Téma je pro mě celkem důležité. A pokud se něčemu vyhýbám, tak jsou to určitě hry s hororovou tématikou.
Téma pro mne není příliš podstatné, důležitější jsou mechanismy. Když se ale téma promítá do mechanismů a dává to smysl, tak je to určitě plus. Nemám příliš v oblibě zombie a pirátskou tématiku, takže takové hry příliš nevyhledávám, ale ani se jim nevyhýbám.
Téma pro mne není až tak rozhodující, spíše mne dokážou zaujmout herní mechanismy.
Nevyhledával bych hry, jejichž tématem by byla současná politická situace.
Téma pro mě z většiny rozhodující je hlavně při výběru jestli hru koupit. Co se vyzkoušení neznámé hry od někoho, tam jsem pro vyzkoušení čehokoliv nového. A co mi vadí jsou obecně hry na které je téma nasazené jen tak do počtu. U některých euro her je využití konkrétního tématu vyloženě otravné (když se z toho ve hře nedá smysluplně čerpat, tak ho vůbec nepoužívat).
Téma je pro mě hodně rozhodující. Vyhledávám většinou fantasy, starověk, středověk a asi jediné které nevyhledávám jsou válečné hry (myšleno 1.s.v.,2.s.v. a pod.).
Téma rozhoduje tak z 50 %, důležitější je scénář a grafické zpracování, rozhodně nevyhledávám zombie tématiku.
Téma sice není nejdůležitější, ale má svou váhu 🙂 Rozhodně mi bude sympatičtější něco, co „znám“ než něco „divného“.
Osobně nemusím vůbec zombíky.
Téma, atmosféra je velmi zásadní, i sebelepší mechanismy mě nedonutí hru hrát, byť je to hra roku, pokud se mi to nelíbí, vyloženě nemám rád abstraktní hry, špatnou schématickou nebo odfláklou grafiku. Samotné téma pak není tak stěžejní, pokud je to hezky zpracováno, mohu hrát téměř vše, s výjimkou nějakých párty her, rodinných blbostí a vyloženě nesmyslných témat. Na druhou takovou hru rád vyzkouším nebo bez váhání koupím a když pak zjistím, že mě ale opravdu nebaví, hezká/nehezká, jde z domu 🙂
Téma je rozhodující. Až pak přijde na řadu herní mechanismus a zpracování hry.
Nebaví mě abstraktní hry a příliš nemusím ani vesmírné sci-fi.
Téma pro mě není to nejdůležitější na hře, nicméně pokud je hra zasazena do středověku nebo do fantasy světa, tak to je pro mě rozhodně plus.
Téma je pro mě stěžejní, aby mě hra bavila. Co rozhodně za téma neshledávám jsou historické hry.
Téma není pro mě až tak podstatné, důležitější je typ hry a případné speciální odlišnosti.
Zjistil jsem, že pro mě není primární téma, ale jeho stylové provedení. Ale pokud bych si musel vybrat, budu někde mezi fantaskním světem a dystopií. 🙂