Popis
Hodina důchů na strašidelném zámku – ohromná legrace pro zámecké strašidlo. Přesně o půlnoci vychází, celé svítící, ze svého „vězení“. Nastává zděšení mezi hosty. Kdo se pomocí hrací kostky nejrychleji ukryje ve volných zámeckých pokojích?
Originální název:
MacGregor
Rok vydání:
2001
Počet hráčů:
2 až 4
Věk:
Hra je určena pro dospělé hráče a pro rodiny s dětmi od 8 let.
Doba hraní:
Středně trvající hra – asi 30 až 70 minut
Doporučení rodiny:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.
Doporučení hráče:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.
Hodina důchů na strašidelném zámku – ohromná legrace pro zámecké strašidlo. Přesně o půlnoci vychází, celé svítící, ze svého „vězení“. Nastává zděšení mezi hosty. Kdo se pomocí hrací kostky nejrychleji ukryje ve volných zámeckých pokojích?
Míra náhody | |
---|---|
Počet hráčů | |
Věk hráčů | |
Doba hraní | |
Počeštění | |
Rok vydání | |
Míra interakce | |
Míra složitosti | |
Míra humoru | |
Doporučení rodiny | |
Doporučení hráče | |
Výrobci | |
Autoři |
Pro přidávání recenzí se musíte nejdříve přihlásit.
Zipakna –
Kveton.T –
Jekor –
vládceCitadely –
Bobeš –
zajíček –
PepaK –
McGregor je příjemná oddychová hra pro čtyři hráče (doporučuji jí hrát minimálně ve třech, protože ve dvou je to spíš nuda). Velký úspěch má hlavně u dětí. Vaším úkolem je co nejrychleji pomocí klíčů utéci z hradu po kterém bloudí strašidlo, které se vás snaží chytit. Klíče představují kartičky se symbolem klíčků. Klíče mají tři různé barvy a stejně tak i dveře na hradě. No, a postup už je nasnadě. Strašidlo je jeden z hráčů a ten, který se jím stane dá na svojí figurku přehoz. První hraje strašidlo. Má k dispozici pět kartiček s pěti různými erby. V každé místnosti na hradě je jeden erb. Položením čtyř kartiček lícem dolů naplánuje trasu po hradě (může procházet i zdí). Pak hrají ostatní. Kolo končí opět strašidlo otočením karet a projitím místností po erbech. Pokud po cestě narazí na jiného hráče, role se obracejí, vyměňují si karty a strašidlo jde do hladomorny, odkud začíná. Karty s klíčky si dolízáváte buď tím, že pasujete nebo skončíte v místnosti, ve které je erb shodný s erbem na rubové straně vrchní karty v balíčku (karty klíčků mají na rubové straně erby).
Hra je celkem pěkně vyvedená. Figurky jsou plastové a ve tmě svítí. Herní plán je velký a přehledný. Karty jsou podle mě z méně kvalitního papíru. Uvidíme až se více ohrají.
Hru doporučuji hlavně rodinám z dětmi.
Renella –
iii –
Čajovna 82 vůní –
Matěj Baťha –