Popis
Jde o souboj dvou týmů osmi hrdinů, jejichž cílem je dostat se ven z herního plánu složeného z osmi pohyblivých místností. Každé kolo mohou hráči proměnit své akce v pohyb místností a měnit tak rozložení herního plánu. Nutnou podmínkou pro možnost ukončení hry je však získání pěti bodů, které můžete získat tím, že se vám podaří přejít celý plán nebo zabíjením soupeřových hrdinů.
Veškeré akce je možno provádět pomocí karet, které nejsou dobírány náhodně, ale jsou vybírány z balíčku karet společného oběma hráčům – oba tedy mají stejné možnosti.
Seppper –
Savager –
Bruno –
Longshanx –
Na planetě Targana žije mnoho různých, podivných bytostí. Nejstarší, a rozhodně nejmocnější z nich je Arcimág. Za tři tisíce let ovládl většinu tajných nauk, Targany, i tajemství nesmrtelnosti. S tím se ale pojil jeden problém – celá věčnost..nudy. A tak dal po celé zemi postavit labyrinty, plné různých mechanismů, pokladů i smrtících pastí. Do těchto bluďišť pak teleportoval nejrůznější existence, a s pobavením sledoval, jak se několik takových družin snaží zvítězit v nelítostném zápase na život a na smrt.
Dungeon Twister je taktickou fantasy deskovou hrou pro dva hráče, s expanzí i pro tři až čtyři. Každý hráč v něm vede družinu v Arcimágově bludišti, jejíž členové (válečník, zlodějka, kněz, troll, goblin,…) přežijí, pokud získají pět vítězných bodů. Ty lze získat buď eliminací soupeřových postav, nebo odchodem postavy z labyrintu – ovšem jediné místo, kde jej lze opustit je startovní čára protihráče. První tým, který dosáhne pěti bodů zvítězil (a narozdíl od ceny pro vítěze je cena za druhé místo chmurně jasná). Co je na této hře unikátní, je absence náhody: Oba hráči mají identický balík karet akcí, ze kterého vybírají dle libosti, s tím, že většinu karet mohou použít jen jednou.
Hru rozhodně doporučuji, ovšem jen na příležitosti, kdy budete chtít trochu procvičit mozek – bez plánování, taktiky a blafování se zde rozhodně neobejdete.