Zachyťte a usměrněte pozitivní energie a zároveň změňte ty negativní. Komu se to ve hře Čakra podaří nejlépe, ten zvítězí. Čakra je přístupná rodinná hra pro 2–4 hráče od 8 let, kterou zvládnete za půl hodiny. V češtině ji přineslo Pygmalino, hra pochází z dílny vydavatelství Blam!
Podle růžové krabičky se zasněnou panenkou s lotosovým účesem by se mohlo zdát, že se jedná o holčičí hru. A po pravdě řečeno, osloví především hráčky, ale i hráče, kteří mají rádi nekonfliktní hry. Každý hráč má svou desku s krásnou postavou. Kromě žetonů hra obsahuje i velký počet barevných krystalů energie.
Na společné hrací ploše s lotosem bude nabídka krystalů. Odtud je budete získávat a umisťovat je na svou hrací desku, kde s nimi budete manipulovat tak, abyste je posunuli do požadovaných pozic. Poslední možnou akcí je meditace, která vám dává inspiraci.
Každý hráč má k dispozici 5 žetonů inspirace. Díky nim můžete umístit krystaly na konkrétní čakru a také vám umožňuje pohybovat krystaly mezi čakrami. Musíte je používat s rozmyslem, abyste je využívali co nejefektivněji. Zpět je získáte, pokud některou čakru harmonizujete (umístíte 3 krystaly na čakru stejné barvy) a zmíněnou meditací (ale jen ty použité k usměrnění energie).
Hra končí po uzavření kola, ve kterém některý hráč harmonizoval alespoň 5 čaker. Následuje závěrečné bodovaní, ve kterém zohledníte hodnotu harmonizovaných čaker, přičtete body za potlačenou negativní energii a případný bonus.
Ve hře Čakra není žádná přímá interakce mezi hráči. Jediný místem, kde se trochu ovlivňujete je při výběru krystalů energie. Můžete totiž vybírat i podle toho, co by se jinému hráči mohlo hodit. Jinak každý hráč hraje jen na své hráčské desce, kde harmonizuje čakry. Náhodně se ve hře losují krystaly, jejich výběr, umístění a další manipulace je jen na hráči. Máte proto o čem přemýšlet.