Dnes Blackfire vydává hru Dream Quest: Snílkův meč. Je to kooperativní fantasy hra pro dva hráče. Jeden má roli snílka (hráč od 6 let) a druhý strážce (hráč od 10 let). Primárně je tedy určena pro hraní rodiče s dítětem. Jedná se o dobrodružnou hru, ve které se snažíte dokončit určitý úkol. Musíte ho dokončit dříve, než se snílek probudí. Důležitou roli ve hře hrají kostky a vylepšování postavy.
V krabici najdete pravidla označená jako Snílkův průvodce. Na několika stránkách vás seznámí s hrou. Nejsou nijak náročná, ilustrace a příklady vám pomohou s jejich rychlým pochopením. V průvodci jsou i samolepky, které budete v průběhu hry používat pro své postavy.
Jsou zde také dva sešity dobrodružství, které vás provedou příběhem Snílkův meč. Procestujete v něm království snů. A když si povedete dobře, stanete se legendou.
Začínáte s titulem dobrodruh, v průběhu hry se můžete stát hrdinou a nakonec i legendou. Před sebe si položíte hráčské desky (průkazy hrdinů) s příslušnými žetony a ukazatelem snových bodů. Na karty úkolů se nedívejte, abyste se nepřipravili o překvapení. Pak se již můžete začíst do prvního sešitu dobrodružství. Řídit se budete instrukcemi v každé kapitole, které vám řeknou, jak postupovat hrou. Kapitoly, kterými procházíte si zaznamenávejte, protože svůj příběh si můžete pomocí internetové aplikace uchovat. Po zadání jejich čísel obdržíte vlastní knížku v podobě pdf.
Galerie: Ukázka hry DreamQuest: Snílkův meč
Zkoušky ve hře překonáváte pomocí hody speciální kostkou. Snažíte se odstranit žetony výzvy. Pokud neuspějete, ztratíte snové body. Zranění se vyhnete, pokud vám padne štítek. Ztráta snových bodů vás oslabuje. Pokud se stane, že snílek musí odhodit poslední žeton noční můry, probudí se, a je konec vaší aktuální výpravy. Není to ale konec celé hry, se získanými zkušenostmi začněte znovu. Budete silnější.
Děti mají pohádkové příběhy rády. A Dream Quest může být pěknou vstupní hrou do dobrodružných her. Každý hráč má svou postavu, kterou rozvíjí, zároveň musí spolupracovat, společně vítězí i prožívají neúspěch. Hráč za snílka nemusí umět číst, čtení se ujme starší hráč.