Od pondělí je v prodeji původní český dungeon crawl neboli šmejdění podzemím nazvaný »Karak«. Hru vytvořilo duo Petr Mikša, autor hry, a Roman Hladík, který se zasloužil především o výtvarnou stránku hry. Vydání, ale i distribuci a propagaci si pod svá křídla vzalo Albi.
Přestože se nejedná o hráčskou hru, či spíše naopak patří na opačnou stranu herního spektra, bylo skvělé se s klukama potkat a popovídat si o tom, jak hra vznikala, jaký má vztah k jejich práci vysoce postavených profíků z Take Two – Hangar 13, ale i o tom, kde se vzal název Karak.
Bez špetky přehánění jsou setkání s autory deskových her vydaných nebo těsně před vydáním skvělým zážitkem. Doufám, že se nám jej podaří přiblížit částečně i vám prostřednictvím JOUOB.castu, byť v trochu polních výjezdních podmínkách.
McQ & @lladjex
Délka videa: 1:11:38 hod.