Nová edice živé karetní hry Pán prstenů získala po Společenství prstenu nové rozšíření Dvě věže. Sága společenstva prstenu tak může pokračovat díky novými scénářům. A vy tak můžete prožít jedinečná dobrodružství při putování Středozemí a můžete se do nich přímo zapojit. Hrát můžete v 1–4 hráčích od 12 let.
Pán prstenů je kooperativní karetní hra, ve které si každý hráč před hrou připraví balíček karet a hrdiny, s nimiž se vydá na dobrodružnou cestu. Čekají vás společné úkoly při procházení různých lokací daných scénářem, ale také boj s nepřáteli. Dobře připravený balíček je tak základem úspěchu.
Rozšíření přináší klíčové události, s nimiž jste se mohli setkat v knize Pán prstenů: Dvě věže. Rozšíření do hry opět vnáší specifická pravidla, která použijete při hraní jednotlivých scénářů. K dispozici jich je opět šest. Většinu karet z rozšíření můžete hrát se všemi scénáři karetní hry Pán prstenů. Jsou zde ale i výjimky, karty určené výhradně pro hraní scénářů z rozšíření Dvě věže.
Rozšíření obsahuje dvě nové verze hrdinů Aragorna a Froda, kteří patří do sféry Společenstva. Poznáte je podle symbolu prstenu. Ve hře může být vždy jen jeden hrdiny z této sféry. Tento hrdina získá během fáze zdrojů jeden zdroj a zdroj z jeho zásoby můžete použít k zaplacení za neutrální karty.
Obrázek: Herní materiál
Aragorn a Frodo jsou důležité postavy příběhu, takže i v rozšíření hraje klíčovou roli. Aragorn se nezapočítává do limitu hrdinů, můžete proto mít až čtyři hrdiny. Jeho kartu má vždy pod kontrolou první hráč. Hráči prohrávají, pokud Aragorn opustí hru. Frodo je zas jediným hrdinou, který má vlastnost Ten, který nese prsten. Připojíte proto k němu v několika scénářích novou kartu Jeden prsten, je to karta cíle.
Ačkoliv je hra s rozšířením koncipovaná jako kampaň, můžete zahrát scénáře i jako samostatná dobrodružství.
Galerie: Ukázka karetní hry Pán prstenů: Dvě věže
Přehled scénářů
Scénář 7: Skurut-hai (obtížnost 6)
Aragorn a zbytek družiny se po rozbití Společenstva vydávají po stopách skřetů přes rohanské pláně, aby zachránili zajatce z jejich spárů.
Scénář 8: Helmův žleb (obtížnost 8)
Aragorn se společně s Gandalfem vydávají do Edorasu, aby pomohli králi Théodenovi s válečnými přípravami.
Scénář 9: Cesta z Železného pasu (obtížnost 7)
Společně s Enty bude třeba zmařit proradné plány Železného pasu.
Scénář 10: Přechod přes Močály (obtížnost 6)
Frodo se Samem opustili Společenstvo a putují přes Emyn Muil. Na okraji Mrtvých močálů zjišťují, že je sleduje Glum, proto na něj nastraží past.
Scénář 11: Cesta ke křižovatce (obtížnost 8)
Frodo se Samem se ocitají v zemi Ithilien, kde se setkávají s gondorskými hraničáři.
Scénář 12: Doupě Oduly (obtížnost 7)
Hobiti pokračují se Sméagolem, který je vede po schodech Cirigh Ungolu, aby prošli děsivým průsmykem.
Počáteční balíčky
Pokud se nechcete zdržovat a chcete rovnou začít hrát, pak můžete využít počáteční balíčky. Jedná se o balíčky s doporučenými kartami pro méně zkušené hráče. K jejich sestavení použijete jak rozšíření, tak základní hru.
Balíček Enti a přátelé obsahuje hrdiny Smíšek, Pipin a Stromovous, a také několik mocných spojenců, jako jsou Gandalf, Medděd, Legolas a Boromir.
Druhý balíček se jmenuje Jízda krále Rohanu. Obsahuje hrdiny Faramir, Théoden, Samvěd Křepelka. Mezi spojenci najdete Gimliho, Galadriel a Gandalfa.
Související články:
- Společenstvo prstenu přináší nové scénáře do karetní hry Pán prstenů (novinka)
- Karetní Pán prstenů získává novou základní sadu (novinka)
- Recenze: Pán prstenů – karetní hra (recenze 1. edice)